• Мостиська районна рада

    офіційний веб-сайт

  • Прапор Мостиська

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ:

ОБГОВОРЕНО ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З МЕТОЮ ЗМЕНШЕННЯ ЧЕРГ ПЕРЕД АВТОМОБІЛЬНИМИ ПУНКТАМИ ПРОПУСКУ НА ДЕРЖАВНОМУ КОРДОНІ З РЕСПУБЛІКОЮ ПОЛЬЩА
18 серпня 2016 року в адміністративному приміщенні митниці відбулось розширене засідання Комісії з митних питань Громадської ради при ГУ ДФС у Львівській області, в якому, крім членів Громадської ради, взяли участь представники Львівської обласної державної адміністрації, депутатського корпусу Львівської обласної ради та окремих районних рад області, громадськості, Західного регіонального управління Державної прикордонної служби України та керівництво Львівської митниці ДФС.
На нараді були обговорені шляхи покращення організації роботи з метою зменшення черг перед автомобільними пунктами пропуску на державному кордоні з Республікою Польща, розташованими в зоні діяльності Львівської митниці ДФС.
Нарада пройшла у конструктивному руслі, її учасники досягли порозуміння з даного питання та напрацювали ряд відповідних пропозицій, зокрема:
1. Для вирішення питання із чергами транспортних засобів перед пунктами пропуску, необхідні побудова в Львівській області нових автомобільних пунктів пропуску на державному кордоні з Республікою Польща, а також покращення інфраструктури під’їзних шляхів до вже існуючих пунктів пропуску.
2. Необхідне внесення змін до законодавства України з питань переміщення через митний кордон України транспортних засобів особистого користування на іноземній реєстрації в митному режимі «транзит» (збільшення строків транзиту), перегляд норм неоподатковуваного ввезення в Україну товарів фізичними особами, а також ініціювання звернення через Міністерство закордонних справ України, інші державні органи України, до компетентних органів Республіки Польща щодо вжиття польською стороною відповідних заходів, направлених на ефективне вирішення питання щодо зменшення черг.
Учасники наради домовилось й надалі продовжувати практику проведення таких нарад з метою вирішення піднятих на них актуальних питань, подальшого продовження взаємодії, узгодження та напрацювання спільних дій.


ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ:
19 серпня, п'ятниця
Останній день сплати
податку на прибуток підприємства за півріччя
частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за II квартал
ПДВ платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за ІІ квартал
рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за ІІ квартал
рентної плати за спеціальне використання води за ІІ квартал
рентної плати за користування надрами без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за ІІ квартал
екологічного податку за ІІ квартал
туристичного збору за ІІ квартал
збору за місця для паркування транспортних засобів за ІІ квартал
єдиного податку платниками третьої групи за ІІ квартал
авансового внеску з єдиного податку за серпень платниками, віднесеними до першої та другої груп

 

ПІДПРИЄМЕЦЬ МОЖЕ ВІЛЬНО КОРИСТУВАТИСЯ КОШТАМИ З ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ
Відповідно до ст.42 Господарського кодексу України (далі – ГКУ), підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Відповідно до ст. 44 ГКУ підприємництво здійснюється на основі вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом.
Враховуючи вищевикладене, фізична особа – підприємець має право вільно користуватися коштами з розрахункового рахунку, який відкрито для здійснення підприємницької діяльності, за умови сплати всіх податків, зборів та інших платежів, передбачених чинним законодавством.

 


ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ОПЕРАЦІЙ З ПОВЕРНЕННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКАМ ПАЛЬНОГО, ОТРИМАНОГО ДО 01.03.2016
Головне управління ДФС у Львівській  області повідомляє, що відповідно до п.1 розділу ІІ Закону України від 24 грудня 2015 року №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» норми (щодо доповнення Кодексу статтями 231 та 232) набирають чинності з 1 березня 2016 року.
Цими нормами запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП), та визначено, що особи, які здійснюють операції з пальним, повинні зареєструватися платниками акцизного податку з реалізації пального та здійснювати такі операції з дотриманням умов щодо оформлення та реєстрації документів в СЕАРП, зокрема, акцизної накладної.
Порядок складання та реєстрації акцизної накладної та розрахунку коригування акцизної накладної визначено п. 5 та п. 7 ст. 231 Кодексу, п. 2 ч. І та п. 1 ч. ІІІ Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218.
Оскільки операції з реалізації пального до 01.03.2016 здійснювались без складання акцизної накладної, повернення після 01.03.2016 року постачальнику такого пального, яке було за Актом інвентаризації внесено до СЕАРП, можливе шляхом складання і реєстрації акцизної накладної.
(Лист ДФС України від 28.07.2016 № 16330/6/99-99-12-02-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням:h

ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР
22 серпня, понеділок,
останній день подання:
- податкової декларації з ??ПДВ? за липень платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
- декларації акцизного податку за липень;
- податкової декларації рентної плати за липень з розрахунком:
- рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
- рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
- рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;0 рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;
- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за липень платниками, які обрали місячний період для звітування, та за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі у липні;
- звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма № Д4 (місячна)) за липень.
останній день сплати:
- доплати (у разі потреби) податкового зобов'язання з акцизного податку на тютюнові вироби, розрахованої з урахуванням авансових платежів, здійснених при придбанні марок акцизного податку, за липень*;
- єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування роботодавцями за липень (крім гірничих підприємств).
* Виробники тютюнових виробів здійснюють авансову сплату акцизного податку при придбанні марок акцизного податку в сумі, розрахованій з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання зі сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, Мостиським відділенням Городоцької ОДПІ 19.08.2016 року проведено круглий стіл з підприємцями та підприємствами району по питанню виконання надходжень платежів до бюджету., які будуть винесені на проведення сесії Мостиської районної Ради 21.08.2016 року.

 Станом на 01.08.2016 року  Мостиським відділенням  Городоцької ОДПІ  мобілізовано збір платежів до Зведеного бюджету в сумі 151577,3тис.грн. при планово-нормативній базі 164390,4тис.грн, що складає 92,2 %, ріст до відповідного періоду минулого року становить 59901,9тис.грн. або 165,3%.
         За січень-липень 2016 року до загального фонду Державного бюджету при прогнозному призначенні 124770,8 тис.грн  мобілізовано збір в сумі 99816,8 тис.грн., що складає 80,0%, ріст до відповідного періоду минулого року становить 40946,2тис.грн. або 169,6%.
         Станом на 01.08.2016 року до Місцевого бюджету при прогнозному призначенні – 39619,6 тис.грн. надійшло податків та зборів в сумі 51760,5 тис.грн., що на 12140,9 тис.грн. або на 30,6% більше від планового завдання, ріст до відповідного періоду минулого року становить 18955,7тис.грн. або 157,8%.
         За січень-липень 2016 року на  розрахунковий  рахунок  платникам відшкодовано ПДВ в сумі 3381,4тис.грн., що на 819,8 тис.грн. більше  у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
        Проти відповідного періоду минулого року надходження до Зведеного бюджету зросли:
* по платі за надра за використання природ. газу на 37244,9тис.грн.
* по єдиному податку   на 1830,7тис. грн. ;
* по податку на додану вартість  на 1305,2 тис.грн. ;
* по платі за землю на 2642,2 тис.грн.;
* по податку на доходи фізичних осіб на 14574,9тис. грн.
       За  січень-липень 2016р. частка надходжень до бюджету складає:
* по платі за надра для видобування природного газу – 51,2%  (77679,5тис.грн. )
* по податку на доходи фізичних осіб –25,0%( 37965,9 тис.грн. )
* по податку на прибуток –3,3%(5029,4тис.грн. )
* по єдиному податку- 3,7%( 5662,6тис.грн.  )
* по податку на додану вартість – 3,3%( 4935,9тис.грн. )
* по платі за землю –2,9%( 4369,4 тис.грн. )
* акцизного податку –7,7%( 11731,4тис.грн.)
        


Семінар на тему
ОБЧИСЛЕННЯ СУМИ ПОДАТКУ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ВІДМІННЕ ВІД ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ ДЛЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ
   На даний момент самим актуальним питанням для платників податків є питання сплати податку на нерухоме майно , відмінне від земельної ділянки для фізичних осіб .
Начальник Мостиського відділення Городоцької ОДПІ Чабан Я.С. повідомив, що відповідно до п.п. 266.4 1 п. 266.4 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) база оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:
а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 кв. метрів;
б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;
в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 180 кв. метрів.
Згідно з п.п. 266.7 1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:
а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до п.п. «а» або «б» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ та відповідної ставки податку;
б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів зменшеної відповідно до п.п. «а» або «б» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ та відповідної ставки податку;
в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до п.п. «в» п.п. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ та відповідної ставки податку;
г) сума податку, обчислена з урахуванням п.п. «б» і «в» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості;
ґ) за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, в тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв.м. (для квартири) та/або 500 кв.м. (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» - «г» цього підпункту, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).
Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.
Підпунктом 266.7.2 п. 266.7 ст. 266 ПКУ визначено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).
Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою – платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.
Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 106).

СЕМІНАР ЩОДО РОЗРАХУНКОВИХ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОДАТКОВОЇ ЗНИЖОК НА НАВЧАННЯ
Начальник Мостиського відділення Городоцької ОДПІ Чабан Я,С, при проведенні семінару по актуальному питанню надання фізичними особами розрахункових документів для отримання податкової знижки на навчання пояснив, що для використати права на компенсацію вартості навчання непрацюючого члена сім’ї першого ступеня споріднення (дружини) чоловік може включити до податкової знижки на навчання лише суми коштів, сплата яких фактично підтверджена відповідним розрахунковим документом (квитанції, касові ордери, чеки тощо), в якому зазначено, що платіж за навчання здійснено безпосередньо особою, яка звертається за податковим кредитом.
Відповідно до пп.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755, із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) платник податку може включити до податкової знижки суму коштів, сплачених платником податку на користь закладів освіти для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати.
Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Інші члени сім’ї фізичної особи вважаються такими, що мають другий ступінь споріднення (пп.14.1.263 п.14.1 ст.14 ПКУ)
Щодо актуального питання по  студентах , які працювали та отримували доходи , відмінні від заробітної плати батьки мають право на податкову знижку Чабан Ярослав Степанович роз»яснив:
Якщо студент працював та отримував доходи, відмінні від заробітної плати, то батьки мають право на ?#?податкову_знижку?.
Згідно з п.п. 14.1.170 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених цим Кодексом.
При цьому, ПКУ установлено обмеження щодо неперевищення сум нарахованої платником податку податкової знижки понад суму загального оподатковуваного доходу платника, одержаного протягом року як заробітна плата (п.п.164.4.2 п.164.4 ст.164 ПКУ).
Згідно з п.п.14.1.48 п.14.1 ст.14 ПКУ заробітна плата для цілей розділу IV цього Кодексу - основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом.
Ці відносини регулюються трудовим законодавством, зокрема Кодексом законів про працю. При укладанні трудового договору з працівником працедавець видає наказ про зарахування його на роботу, на підставі якого у трудовій книжці цього працівника робиться позначка про прийняття його на роботу на відповідну посаду.
Таким чином, якщо студент протягом звітного року одержував доходи від виконання договорів цивільно-правового характеру, які не є трудовими договорами, то члени його сім’ї першого ступеня споріднення мають право на податкову знижку щодо сум, сплачених за навчання такого студента.

Відповідно до проведеного практикума( тренінгу)  начальником Мостиського відділення Городоцької ОДПІ було надано відповідні роз»яснення юридичним та фізичним особам, підприємцям по земельному податку , а саме:  щодо нарахування земельного податку ,
Відповідно до п.286.1. ст.286 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Відповідно до п.288.1 ст.288 ПКУ підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земельних ділянок за 2015 рік становить 1,433.
Відповідно до діючого законодавства органи місцевого самоврядування можуть приймати пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.
Право на пільгу у платника виникає починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право, тобто з дня офіційного оприлюднення акту органу місцевого самоврядування, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію.


практикум( тренінг)
по питанню
ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ГРАНИЧНИХ ТЕРМІНІВ ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ МОЖЛИВОСТІ ПОДАННЯ ПОДАТКОВОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ З ПДВ ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ (ПОДАТКОВИЙ) ПЕРІОД У СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ, РЕЄСТРАЦІЮ ПДВ ЯКОГО АНУЛЬОВАНО, НЕ МАЄ
Сектор податків і зборів з юридичних осіб Мостиського відділення Городоцької ОДПІ при проведенні практикуму повідомив присутніх юридичних та фізичних осіб що
після закінчення граничних термінів подання звітності можливості подання податкової декларації з ПДВ за останній звітний (податковий) період у суб’єкта господарювання, реєстрацію ПДВ якого анульовано та виключено з реєстру платників ПДВ, не має. В такому випадку нарахування ПДВ буде здійснено контролюючим органом та до такого платника будуть застосовані штрафні санкції, визначені пп.54.3.1 п.54.3 ст.54, п.120.1 ст.120, п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України.
Відповідно до п.184.6 ст.184 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) у разі анулювання реєстрації особи як платника податку останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації.
Для платників ПДВ звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених ПКУ, календарний квартал. (п.202.1 ст.202 ПКУ)
Відповідно до п.49.18 ст.49 та п.203.1 ст.203 ПКУ податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафів у розмірах, визначених п.120.1 ст.120 ПКУ.
Контролюючий орган зобов’язаний самостійно визначити суму грошових зобов’язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток або від’ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених ПКУ або іншим законодавством, якщо, зокрема, платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію (пп.54.3.1 п.54.3 ст.54 ПКУ).
У разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суми податкового зобов’язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток або від’ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених пп.54.3.1 п.54.3 ст.54 ПКУ тягне за собою накладення на платника податків штрафів у розмірах, визначених п.123.1 ст.123 р. ІІ ПКУ.
Враховуючи зазначене, особа, реєстрація платника ПДВ якої анулюється, зобов’язана подати податкову декларацію з ПДВ за останній податковий період, з урахуванням граничного терміну, а саме, протягом 20 (40) календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду, в якому відбулося анулювання платника ПДВ.
Після закінчення граничних термінів подання звітності можливості подання податкової декларації з ПДВ за останній звітний (податковий) період у суб’єкта господарювання та інші податкові періоди, за які звітність не подана та якого виключено з реєстру платників ПДВ, у зв’язку з анулюванням реєстрації, не має. В такому випадку нарахування ПДВ буде здійснено контролюючим органом та до такого платника будуть застосовані штрафні санкції, визначені пп.54.3.1 п.54.3 ст.54, п.120.1 ст.120, п.123.1 ст.123 ПКУ.


практикум( тренінг)
по питанню
ЮРИДИЧНА ОСОБА ПОВИННА СТАТИ НА ОБЛІК В КОНТРОЛЮЮЧОМУ ОРГАНІ ЗА МІСЦЕМ РОЗТАШУВАННЯ ОФІСУ
Головним державним податковим інспектором Мостиського відділення Городоцької ОДПІ Босим М.М.проведено практикум по питанню стання на облік юридичних осіб
 Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу, тобто місцезнаходженням (основне місце обліку), а також, в органі доходів і зборів за місцем розташування (реєстрації), у разі наявності, підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Згідно з пунктом 63.3 статті 63 Податкового кодексу України платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
ЗАБОРГОВАНІСТЬ ЗІ СПЛАТИ ЄДИНОГО ВНЕСКУ НЕГАТИВНО ВПЛИВАЄ НА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ПРАЦІВНИКІВ
Головне управління ??ДФС? у Львівській  області звертається до платників податків і наголошує, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
У разі ж несвоєчасної сплати єдиного внеску (або не в повному обсязі) до платника застосовуються фінансові санкції, що передбачені Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08 липня 2010 року № 2464-VI. Посадові особи, які винні у порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність.
В управлінні податків і зборів з фізичних осіб роз’яснили, що суми єдиного внеску, які своєчасно не нараховані та/або не сплачені у визначені строки, є недоїмкою. Сума недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів, а при відсутності коштів на сплату боргу в заставу потрапляє рухоме та нерухоме майно боржника, яке в подальшому реалізується в рахунок погашення боргів.
).
Отже, фіскальна служба області нагадує, що своєчасні та стабільні розрахунки платників із єдиного внеску є запорукою забезпечення виплати пенсій нинішнім пенсіонерам. Від цього також залежить і розмір пенсій майбутніх пенсіонерів. Зволікання зі сплати боргів по єдиному внеску призводять не лише до зростання заборгованості, а й до того, що наймані працівники роботодавців - боржників не матимуть права на соціальний захист.
Начало формы

Семінар по питанню ЗАБОРГОВАНІСТі ЗІ СПЛАТИ ЄДИНОГО ВНЕСКУ
Мостиським відділенням Городоцької РДПІ було проведено семінар щодо боргу  юридичних та фізичних осіь по єдиному соціальному внсчку в Мостиському районі
У разі  несвоєчасної сплати єдиного внеску (або не в повному обсязі) до платника застосовуються фінансові санкції, що передбачені Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08 липня 2010 року № 2464-VI. Посадові особи, які винні у порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність.
В управлінні податків і зборів з фізичних осіб роз’яснили, що суми єдиного внеску, які своєчасно не нараховані та/або не сплачені у визначені строки, є недоїмкою. Сума недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів, а при відсутності коштів на сплату боргу в заставу потрапляє рухоме та нерухоме майно боржника, яке в подальшому реалізується в рахунок погашення боргів.
Станом на початок серпня року заборгованість платників Чернігівської області зі сплати єдиного внеску становила 67,1 млн. грн. (у т.ч. 43,8 млн. грн. по юридичних особах та 23,3 млн. грн. по фізичних особах).
Отже, фіскальна служба області нагадує, що своєчасні та стабільні розрахунки платників із єдиного внеску є запорукою забезпечення виплати пенсій нинішнім пенсіонерам. Від цього також залежить і розмір пенсій майбутніх пенсіонерів. Зволікання зі сплати боргів по єдиному внеску призводять не лише до зростання заборгованості, а й до того, що наймані працівники роботодавців - боржників не матимуть права на соціальний захист.
Круглий стіл
Відбулись зміни у порядку реєстрації та обліку платників
Мостиським відділенням Городоцької ОДПІ ідповідно до звернень платників та Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відмінене присвоєння новоствореним платникам класу професійного ризику виробництва за основним видом економічної діяльності.
Змінами до Порядку обліку платників податків і зборів виключені положення щодо формування та направлення органами ДФС до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (ф. № 18-ОПП).
Водночас Наказом 373 Положення про реєстрацію платників ПДВ приведене у відповідність до норм пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України та виключені процедури анулювання реєстрації платника ПДВ за наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи – підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Також порядок реєстрації платників ПДВ доповнений нововведенням. Так, якщо особа у встановлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначена така сама бажана дата реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві.
Наказом 308 та Наказом 375 для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб запроваджені нові процедури та документи (відомості) органів ДФС про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів, а також єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Відтепер державний реєстратор або інший суб’єкт державної реєстрації направлятиме до органів ДФС запити для отримання відомостей про наявність/відсутність заборгованості, органи ДФС у відповідь – зазначені відомості. Крім того, встановлено єдиний строк у 10 робочих днів для призначення документальної позапланової перевірки платника податків, що припиняється (закривається), як у випадках прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, так й у інших випадках.
Сьогодні, 23 серпня –
 державне свято України, присвячене одному з її державних символів – Прапору України. Останнім часом Прапор України став більше ніж офіційним символом, він наповнився новим змістом, новими емоціями та новим значенням.
У рамках святкування Дня Державного Прапора України керівники Головного управління ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС взяли участь у ході зі 100-метровим жовто-блакитним стягом, який пошили тридцять працівниць Ужгородського учбово-виробничого підприємства №2. Швачки тиждень працювали над пошиттям прапора, використавши для роботи понад 1 кілометр ниток.
Разом із керівниками області, представниками підприємств, установ, навчальних закладів, силових та правоохоронних структур, сотнями закарпатців працівники ДФС пройшлися від Закарпатського обласного музично-драматичного театру до площі Народної м.Ужгород у супроводі оркестру.
Працівники органів ДФС краю переконані: Прапор України – це символ нашої незалежності, нашого європейського майбутнього, це символ вільної, непереможної та сповненої гідності людини.
Святкуймо та пишаймося разом!
Конец формы