• Мостиська районна рада

    офіційний веб-сайт

  • Прапор Мостиська

В Городоцькій ОДПІ для платників податків відбувся тренінг щодо електронних сервісів

В Центрі обслуговування платників Городоцької ОДПІ пройшов семінар-тренінг для платників податків, який провели фахівці відділу обслуговування платників разом із спеціалістом інформаційних технологій Городоцької ОДПІ .
Начальник відділу обслуговування платників Роман Байбак детально розповів присутнім тренінгу про широкий спектр інформаційних, консультативних і адміністративних послуг для платників, що надаються центрами обслуговування платників Городоцької ОДПІ.
Завідувач сектору інформаційних технологій інспекції Роман Кісіль  провів презентацію та зосередив увагу учасників тренінгу на інноваційному сервісі «ChecknDrink», який розроблений  для зменшення тіньового обігу підакцизних товарів, збільшення надходжень акцизного податку до бюджету України, а також підтримки рівних умов ведення бізнесу.
Роман Іванович зазначив, що сервіс представлений у вигляді мобільного програмного забезпечення. Завантажити його на власний смартфон  можна безкоштовно за посиланням http://сheckndrink.com/.
Користувачі додатку зможуть відправити до ДФС скаргу щодо порушення суб‘єктом господарювання законодавства, а саме: повідомити про не видачу фіскального чеку, реалізацію контрафактної продукції, реалізацію продукції неповнолітнім та інші порушення.
Учасники тренінгу отримали кваліфіковані відповіді на всі запитання, а також набули практичних навичок роботи з новим електронним сервісом.
Договір про електронний документообіг з ДФС: куди звітувати платнику податків
Городоцькі податківці, під час зустрічі із платниками податків, повідомили, що на сьогодні спрощено процес укладання договорів з територіальними органами ДФС про визнання електронних документів. Тобто платник податків укладає один договір з територіальним органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати податкові документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.
Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.
Водночас податківці мають право розірвати договір в односторонньому порядку, зокрема у разі зміни платником податків місця реєстрації.
У такому разі платник податків, договір з яким розірвано, має право до укладення нового договору подавати податкову звітність особисто або поштою (пп. "а" і "б" п. 49.3 ПКУ).
Відображання орендної плати за договором оренди землі в формі № 1 ДФ
Під час проведення семінару з платниками фахівці Городоцької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області розглянули питання земельних відносин.
Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України (далі – ЦКУ), Законом України від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV ,,Про оренду землі” (далі – Закон № 161),  іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Відповідно до ст. 13 Закону № 161 та ст. 759 ЦКУ договір оренди  землі – це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Однією з істотних умов договору оренди землі є строк дії договору оренди (ст. 15 Закону № 161).Договір оренди землі припиняється, зокрема, у разі закінчення строку, на який його було укладено (ст.  31 Закону № 161).
При цьому перехід права власності на орендовану земельну ділянку до іншої особи не є підставою для зміни умов або розірвання договору, якщо інше не передбачено договором оренди землі (ст. 32 Закону № 161).
Спадкуванням є перехід прав та обов'язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців) (ст. 1216 ЦКУ).
До складу спадщини входять усі права та обов'язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті (ст. 1218 ЦКУ).
Пунктом 1 ст. 1225 ЦКУ встановлено, що право власності на земельну ділянку переходить до спадкоємців на загальних підставах із збереженням її цільового призначення.
Особливості оподаткування доходів фізичної особи від надання нерухомості в оренду (суборенду), житловий найм (піднайм) регламентується п. 170.1 ст. 170 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Водночас, відповідно до п. 162.3 ст. 162 ПКУ, у разі смерті платника податку – орендодавця (за відсутності податкових зобов'язань як нерезидента згідно з ПКУ) податок за останній податковий період справляється з нарахованих на його користь доходів. Відповідно до цього останнім податковим періодом вважається період, який закінчується днем, на який припадає смерть такого платника податку.
У разі якщо податковим агентом (орендарем) після смерті фізичної особи (орендодавця) за договором оренди землі продовжується нарахування орендної плати, то податковий агент не відображає відомості про нараховані суми орендної плати у податковому розрахунку форми № 1 ДФ, оскільки відсутній суб’єкт, на користь якого проводиться таке нарахування.
Разом з цим у податковому розрахунку форми № 1 ДФ відображається орендна  плата за договором оренди землі, яка нарахована податковим агентом – орендарем на користь спадкоємців, у тому податковому періоді, в якому така сума фактично буде виплачена, із відповідним оподаткуванням та зазначенням суми податку на доходи фізичних осіб, утриманого (перерахованого) до відповідного бюджету.
    Зміни для сільгоспвиробників в рамках Закону України № 909
Нещодавно в Городоцькій ОДПІ проведено засідання «круглого столу» на тему: «Податок на додану вартість. Зміни для сільгоспвиробників в рамках Закону України № 909», який проводила начальник відділу податків і зборів з юридичних осіб Городоцької ОДПІ  Світлана Чулівська.
Керівник структурного підрозділу зазначила, що внаслідок виключення п. 197.21, п. 15, 151, 152 підрозділу 2 р. XX ПКУ скасовано особливості обкладення ПДВ під час постачання зернових і технічних культур, і з 1 січня 2016 року всі платники ПДВ, які експортуватимуть зерно, матимуть право на бюджетне відшкодування.
«Якщо у 2015 році 100% ПДВ суб’єктів спеціального режиму залишалось у їх розпорядженні, то протягом перехідного періоду спецрежимники здійснюватимуть розподіл ПДВ між держбюджетом і спецрахунком» – повідомила Світлана Чулівська. 
Такий розподіл ПДВ залежить від виду діяльності:
за операціями із зерновими та технічними культурами – 15%  на спецрахунок, 85% до державного бюджету;
за операціями з продукцією тваринництва – 80% на спецрахунок, 20% до бюджету;
за операціями з сільськогосподарськими товарами/послугами, крім зернових і технічних культур та продукції тваринництва, такий розподіл складає 50/50.
Для сільськогосподарських підприємств, зазначених у пункті 209.18 статті 209 Кодексу (підприємств, які відповідають критеріям, визначеним статтею 209 Кодексу, але не обрали спеціального режиму оподаткування, і на загальних підставах вважаються платником ПДВ), також запроваджена часткова сплата сум ПДВ до бюджету та на поточні рахунки за операціями з реалізації молока, худоби, птиці, вовни власного виробництва, а також з реалізації молочних продуктів, молочної сировини та м'ясопродуктів, вироблених у власних переробних цехах, у зазначених вище розмірах.
Наприкінці зустрічі Світлана Зеновіївна проінформувала платників, що для реалізації цієї норми законодавства запроваджено відповідні зміни у порядок казначейського обслуговування сільгоспвиробників та здійснено доопрацювання СЕА ПДВ, у якій для суб’єктів спеціального режиму оподаткування  додатково відкриті три  рахунки для розподілу ПДВ (для кожного із трьох вказаних вище видів продукції).
Платникам податку - сільськогосподарським підприємствам, які відповідають пункту 209.18 статті 209 Кодексу, додаткові електронні рахунки не відкриваються.

    Зустріч з представниками бізнесу у Городоцьому районі
У Городоцькій ОДПІ за участі начальника Романа Миськіва відбулась зустріч з представниками малого та середнього бізнесу. В ході зустрічі розглянуті питання щодо застосування податкового законодавства та дотримання вимог трудового законодавства.
Під час виступу Роман Федорович також проінформував присутніх про стан надходження податків та зборів до бюджетів усіх рівнів за січень-вересень 2016 року.
Також, очільник Городоцької ОДПІ нагадав слухачам про зміни щодо порядку надання податкових консультацій, скорочення переліку підстав для проведення непланових документальних перевірок, скасування штрафних санкцій (до 31 грудня 2016 року включно).
На завершення, учасники отримали вичерпні відповіді на питання, які їх цікавили.
    Яка відповідальність за роздрукування Z-звіту без обов'язкових реквізитів?
Такі запитання лунали під час зустрічі, яка днями відбулась в приміщенні Городоцької ОДПІ Податківці нагадали, що Z-звіт повинен містити такі загальні реквізити:
• назву і адресу господарської одиниці;
• ІНП платника податків або ідентифікаційний номер згідно з держреєстром фізичних осіб (для фізичних осіб);
• фіскальний номер РРО, перед яким друкуються великі літери "ФН";
• заводський номер РРО;
• логотип виробника.
При цьому у п. 17 Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування зазначені додаткові дані, які повинен містити чек Z-звіту (всі підсумки та суми обчислюються за зміну).
Відсутність обов'язкового реквізиту у звітному чеку може свідчити про аналогічне порушення вимог змісту розрахункового документа (касового чека).
Вимоги до змісту розрахункових документів визначають обов'язкові реквізити розрахункових документів. У разі відсутності хоча б одного з обов'язкових реквізитів, а також недотримання сфери його призначення, такий документ не прийматиметься як розрахунковий.
У разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, до суб'єкта господарювання застосовується санкції: за порушення, вчинене вперше – 1 грн, за кожне наступне вчинене порушення – 100 % вартості проданих з порушеннями товарів (послуг).
Чим загрожує фізособі несплата податків на нерухомість?
У Городоцьких податківців, під час проведеного тренінгу, який відбувся в приміщенні ОДПІ запитували, чи буде фізична особа притягуватись до відповідальності за несплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, якщо контролюючий орган не надіслав до 1 липня повідомлення-рішення про сплату податку?
Податківці відповіли, що податкове зобов'язання за звітний рік з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Якщо суму грошового зобов'язання розраховує контролюючий орган, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов'язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому ПКУ (п. 54.5 ст. 54 ПКУ).
Тобто фізична особа – платник податків притягується до відповідальності у разі несплати узгодженої суми грошового зобов'язання протягом строків, визначених ПКУ.
В Електронному кабінеті платника можна ознайомитися з реєстром неприбутківців
Під час зустрічі із представниками бізнесу, Городоцькі податківці розповіли про те що, у доопрацьованій версії Електронний кабінет платника (оновлена версія) доступна вкладка, за допомогою якої можна оприлюднити та знайти дані щодо платників податків, які включені до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій. Незабаром з'явиться можливість подання реєстраційної заяви за формою 1-РН в електронному вигляді.
У ДФС звернули увагу, що реєстраційну заяву за ф.№1-РН можна буде подати в електронному вигляді, якщо установчі документи неприбуткової організації оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань".
Чи оподатковується акцизом заправка транспорту зі складу пального на власні потреби підприємства?
Городоцькі податківці провели практикум під час якого повідомили, що заправка власного та орендованого транспорту не через паливороздавальні колонки, а безпосередньо зі складу пального підприємства на власні потреби не підпадає під визначення терміну "реалізація суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів".
Тому у суб'єкта господарювання, який здійснює таку заправку, відсутній об'єкт оподаткування акцизним податком з роздрібного продажу підакцизних товарів з обсягів пального.
Фіскали нагадали, що вимоги щодо зберігання, порядку відпуску та обліку руху нафтопродуктів встановлені Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України № 281, які є обов'язковими для всіх суб'єктів господарювання, що займаються хоча б одним з таких видів економічної діяльності, як закупівля, транспортування, зберігання і реалізація нафти і нафтопродуктів на території України.
Так, під час приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів керівник підприємства та головний бухгалтер здійснюють контроль за дотриманням матеріально відповідальними особами вимог Інструкції та забезпечують:
• своєчасне оформлення документів руху нафти та нафтопродуктів, збереження їх кількості і якості;
• відображення їх руху за бухгалтерським обліком;
• своєчасне вжиття заходів щодо попередження псування, втрат, нестач та розкрадання нафти та нафтопродуктів, а також створення необхідних умов для їх зберігання.
Про електронні сервіси під час зустрічі у Городоцькій ОДПІ
Зустріч з представниками бізнесу та громадськості відбулась під головуванням першого заступника начальника Городоцької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській обасті Лесі  Броневицької. 
Під час зустрічі керівник розповіла присутнім, що ДФС України постійно вдосконалює та збільшує кількість електронних сервісів, головною метою створення яких є забезпечення платників наданням якісних та актуальних послуг.
Так, для комфортного звітування на веб-порталі відомства розміщені сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків».
Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»,- наголосив Ігор Голубенко.
Також, вона нагадала присутнім і про мобільний додаток «Check and drink», який дозволяє перевіряти наявність у суб’єктів господарювання ліцензії на виробництво та реалізацію алкоголю та тютюнових виробів.
У ході зустрічі присутні отримали вичерпні відповіді на всі питання.
Понад 25,6 млн. грн. військового збору перерахували на допомогу українській армії платники податків Городоцької ОДПІ
Лише у вересні поточного року до бюджету надійшло понад 2,7 млн.грн. військового збору.
«Це свідчить про високу відповідальність та сумлінність працедавців та інших податкових агентів, які зобов’язані перераховувати з доходів фізичних осіб військовий збір до бюджету»,  – зауважив під час проведеного брифінгу із ЗМІ  начальник відділу  податків та зборів з фізичних осіб Городоцької ОДПІ Орест Мельник.
Також, фахівець нагадав, що військовий збір запроваджено з  серпня 2014 року, ставка військового збору становить 1,5% від об’єкта оподаткування.
Про наповнення місцевої скарбниці йшлося за «круглим столом»
В Городоцькій ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області відбулося засідання «круглого столу» за участі представників бізнес-спільноти та фахівців податкової інспекції з питань наповнення дохідної частини державного, місцевих бюджетів та змін у податковому законодавстві.
На початку зустрічі перший заступник начальника інспекці Леся Броневицька ознайомла присутніх з підсумками роботи інспекції в напрямку забезпечення надходжень до бюджету. За її словами, на даний час робота інспекції направлена на стабільне та ритмічне наповнення бюджетів усіх рівнів, надання якісних послуг платникам податків. Так, з початку року по Городоцькому регіону забезпечено надходжень до Державного бюджету в сумі  544,1 млн.грн. До місцевих бюджетів зібрано 405,9 млн.грн., що на 88,5 млн.грн. більше від планових призначень. Основними джерелами надходжень місцевої казни були податок на доходи фізичних осіб – 253,5 млн.грн., єдиний податок – 36,1 млн.грн., плата за землю –28 млн.грн., акцизний податок – 65,6 млн. гривень.
В ході заходу акцентовано увагу на дотриманні вимог податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам. Роз`яснено особливості заповнення звітності по єдиному внеску, відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 (у редакції наказу Мінфіну України від 11.04.2016 року № 441). Проінформовано про зміни до податкової звітності з податку на додану вартість, Положення про реєстрацію платників ПДВ, виписки податкових накладних, внесені наказом Міністерства фінансів України від 25.05.2016 № 503.
Юрособа-єдинник виплачує дивіденди: що з ПДФО
Відповідь на таке питання, надавали працівники Городоцької ОДПІ під час проведеного практикуму. І так, юрособа на спрощеній системі не є платником податку на прибуток, а отже доходи у вигляді дивідендів, що виплачуються такою юридичною особою, оподатковуються ПДФО за ставкою 18 % та військовим збором за ставкою 1,5%.
Фіскали нагадали, що податковим агентом платника податку під час нарахування на його користь дивідендів, крім випадків, зазначених у пп. 165.1.18 ПКУ, є емітент корпоративних прав або за його дорученням інша особа, яка здійснює таке нарахування.
Також зазначили, що будь-який резидент, який нараховує дивіденди, включаючи того, який сплачує податок на прибуток підприємств у спосіб, відмінний від загального (є суб'єктом спрощеної системи оподаткування), або звільнений від сплати такого податку з будь-яких підстав, є податковим агентом під час нарахування дивідендів.
У податковому рахунку за ф. 1ДФ доходи фізичних осіб у вигляді дивідендів (крім дивідендів, визначених у пп. 165.1.18 ПКУ), відображаються у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою доходу "109".
Крім того, у рядку "Військовий збір" розділу II податкового розрахунку загальна сума нарахованого доходу, загальна сума виплаченого доходу, загальна сума нарахованого військового збору та загальна сума перерахованого до бюджету військового збору відображаються у грошовій формі, вираженій у національній валюті (у гривнях з копійками).
Відомості про фізособу – платника податку, якій нараховані доходи, з яких утримується військовий збір, не зазначаються.
За яких умов центр сервісного обслуговування може провести розпломбування РРО
Одне із запитань яке лунало, під час проведеного тренінгу, який відбувся в приміщенні Городоцької ОДПІ, було за яких умов центр сервісного обслуговування може провести розпломбування РРО?
Отже розпломбування РРО та вилучення довідки про опломбування здійснює центр сервісного обслуговування (далі – ЦСО), з яким суб'єкт господарювання уклав договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, у випадках коли:
• необхідно провести ремонт внутрішніх вузлів РРО, якщо це передбачено експлуатаційними документами виробника;
• за рішенням контролюючого органу;
• перед скасуванням реєстрації РРО (крім випадків виявлення невідповідності конструкції та/або програмного забезпечення РРО документації виробника);
• порушення цілісності пломб та/або засобів контролю, закінчення строку використання засобів контролю;
• припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО;
• перехід на технічне обслуговування до іншого ЦСО.

Актуальні питання щодо сплати акцизного податку під час «гарячої лінії»
Нещодавно Городоцькою ОДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо актуальних питань сплати акцизного податку та інших питань, що цікавлять платників податків.
На запитання платників податків відповіді надавав головний державний ревізор-інспектор з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Городоцької ОДПІ Всеволод Кульчицький.
Доброго дня, Всеволод Ігорович! Прошу відповісти, суб'єкт господарювання (орендар) орендує техніку (трактор) з екіпажем (трактористом). Орендодавець компенсує всі витрати, крім витрат на пальне, які взяв на себе суб'єкт господарювання. Чи прирівнюється договір оренди до договору підряду? Чи потрібно суб'єкту господарювання реєструватися платником акцизного податку?
У разі заправки суб'єктом господарювання орендованої техніки власним пальним, а саме при здійсненні фізичного відпуску з АЗС та/або АГЗС пального, розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі за яке не здійснюються, такі операції не є операціями з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пального), а підприємство не є платником акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів.
Згідно зі ст. 759 Цивільного кодексу за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо. Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує. Сторони можуть домовитися про надання наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу (ст. 798 зазначеного Кодексу).
Щодо витрат, пов'язаних з використанням транспортного засобу, ст. 801 Цивільного кодексу передбачено, що наймач зобов'язаний підтримувати транспортний засіб у належному технічному стані. Витрати, пов'язані з використанням транспортного засобу, в тому числі зі сплатою податків та інших платежів, несе наймач.
Відповідно до ст. 837 Цивільного кодексу за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. При цьому ст. 839 цього Кодексу передбачено, що підрядник зобов'язаний виконати роботу, визначену договором підряду, із свого матеріалу і своїми засобами, якщо інше не встановлено договором.
Платником акцизного податку з реалізації пального є особа, яка здійснює операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі господарських і цивільно-правових договорів (пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 та абзац другий пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу).
Отже, оскільки у разі заправлення орендованого транспортного засобу таке заправлення відбувається за рахунок витрат, пов'язаних з використанням орендарем транспортного засобу, він не є платником акцизного податку з реалізації пального за умови відсутності інших операцій.
Чи прирівнюється договір оренди майна до договору про надання послуг під час здійснення реалізації пального?
Згідно зі ст. 798 Цивільного кодексу предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо.
Загальними положеннями про найм (оренду) передбачено, що за такими договорами наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 Цивільного кодексу).
Щодо договорів про надання послуг, то відповідно до ст. 901 зазначеного Кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, згідно з договором оренди (найму) орендар отримує техніку у користування, а за договором про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи виконавцем. Це означає, що договір оренди майна та договір про надання послуг не є однаковими, оскільки такі договори різні по суті.
Як броварні оподатковують акцизом реалізацію пива власного виробництва?
Якщо суб'єкт господарювання виробляє і реалізує у роздрібній торгівлі пиво солодове, то він оподатковує акцизним податком операції з реалізації пива і як виробник, і як суб'єкт господарювання роздрібної торгівлі.
Чинними нормами ПКУ не передбачене звільнення від оподаткування операцій з підакцизними товарами у випадку, коли суб'єкт господарювання водночас є виробником і суб'єктом господарювання роздрібної торгівлі.
При роздрібній реалізації виробником пива солодового власного виробництва через заклад роздрібної торгівлі (ресторан-броварню) оподаткування акцизним податком обсягів пива здійснюється одночасно за специфічною ставкою акцизного податку у розмірі 2,48 грн. за літр та адвалорною ставкою у розмірі 5 % від вартості (з ПДВ та без урахування акцизного податку з роздрібної торгівлі) підакцизних товарів при його реалізації.
Відповідно до п. 217.1 ПКУ суми податку, що підлягають сплаті, з підакцизних товарів (продукції), вироблених на митній території України, а також реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі визначаються платником податку самостійно, виходячи з об'єктів оподаткування, бази оподаткування та ставок цього податку, що діють на дату виникнення податкових зобов'язань.

Дії суб'єкта господарювання перед початком використання КОРО і РК та їх закінченням
На такі питання відповідали Городоцькі  податківці під час зустрічі із представниками бізнесу, яка недавно відбулась в приміщенні інспекції.
 Перед початком використання КОРО на її титульній сторінці слід зазначити дату початку ведення книги. Записи в КОРО мають виконуватися кульковою ручкою з пастою темного кольору.
Після закінчення використання книги ОРО на її титульній сторінці вказується дата закінчення. У разі відсутності у суб'єкта господарювання бухгалтерії до останньої сторінки КОРО підклеюються акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведеної через реєстратор розрахункових операцій суми розрахунку.
Перед початком використання розрахункової книжки на її реєстраційній сторінці необхідно зазначити дату початку використання.
Після використання всіх розрахункових квитанцій на реєстраційній сторінці розрахункової книжки необхідно зазначити дату її закінчення та загальну суму розрахунків за всіма розрахунковими квитанціями, що є в розрахунковій книжці.

За «круглим столом» з комунальниками обговорили шляхи погашення податкового боргу в Городоцькій ОДПІ
За «круглим столом», на який були запрошені представники комунальних підприємств району, обговорили шляхи погашення податкового боргу та окреслили ряд заходів, які б сприяли його ліквідації.
Захід, за участі начальника інспекції Романа Миськіва та завідувача сектору погашення боргу Оксани Нагорної, мав на меті налагодження ефективного діалогу щодо досягнення ефективної співпраці спрямованої на упередження та погашення наявного боргу з податків та зборів. Результати домовленостей були оформлені протокольно, де запропоновано переглянути фінансову політику роботи підприємства та вишукати можливість щодо забезпечення надходжень в рахунок погашення податкового боргу, зокрема ПДВ.
На сьогоднішній день робота органів державної фіскальної служби спрямована, насамперед, на утвердження нової ідеології стосунків з платниками податків. Перед службою поставлені завдання по створенню належних умов для платників податків по добровільному виконанню вимог податкового законодавства, повного і своєчасного надходження платежів до бюджетів усіх рівнів.
Проведено семінар для платників Городоцькій ОДПІ
У Городоцькій ОДПІ нещодавно проведено семінар для суб’єктів господарської діяльності на тему: “Єдиний соціальний внесок. Трудові відносини. Сервіси ДФС. Застосування податкового законодавства з питань трансферного ціноутворення”. Такі семінари проводяться фахівцями інспекції щомісячно.
Відкрив захід начальник інспекції Миськів Роман, який зазначив, що подібні зустрічі податківців є надзвичайно важливі, адже вони дають змогу вирішити нагальні питання шляхом конструктивного діалогу та підвищити рівень обізнаності.
На семінарі фахівці фіскальної служби довели всі нововведення з зазначених питань. Зокрема, щодо мінімального розміру ставки  єдиного внеску за третій кварталі 2016 року, який складає 957 гривень.
З 1 травня 2016 року штраф за фактичне допущення людей до роботи без оформлення трудового договору становить тридцятикратний розмір мінімальної заробітної плати (43 500 грн.).
Лектори акцентували увагу присутніх на питанні своєчасного оформлення найманих працівників, виплати і відображення у звітності реальної заробітної плати. Ухилення від сплати податків в усіх проявах, у тому числі шляхом використання нелегальної найманої праці тягне за собою фінансову, адміністративну та кримінальну відповідальність.
В червні 2016 року оновлено електронний кабінет платника податків, який функціонує з ключами акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України. Електронний кабінет працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету.
Також платників ознайомлено із застосуванням податкового законодавства з питань трансферного ціноутворення
Крім того, лектори інспекції на зазначеному заході не оминули і питання забезпечення достовірності звітності результатів виробничої та фінансової діяльності.
Слухачі були дуже активними, лекторам довелось відповісти на значну кількість запитань.
Жителі Мостисщини, сплачуйте податок на нерухомість!
Про нерухомість з перших вуст
 Останнім часом чимало питань виникає у пересічних громадян щодо оподаткування площ квартир, будинків та інших житлових приміщень.
Роз’яснення щодо адміністрування податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надає начальник відділу податків і зборів з фізичних осіб  Орест Мельник:
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, нараховується на підставі даних Державного реєстру майнових прав. Для сплати податку законодавчо відведено 60 днів з моменту отримання повідомлення – рішення (з 1 липня 2016 року). Останній день сплати податку у звітному році - 29 серпня 2016 року - вже минув.   
Сплачувати податок на нерухоме майно мають не всі фізичні особи, а лише ті, котрі володіють квартирою/квартирами, житлова площа яких перевищує 120 кв. м і будинку/будинків площею більше 250 кв.м., згідно Рішення Городоцької міської ради від 28.01.2015 № 2290 «Про затвердження Положень та ставок місцевих податків і зборів на території міста Городок» із змінами. У разі наявності об’єктів нерухомого майна різних типів, податок сплачується за площу, що перевищує 250 кв.м. у відповідності до вимог зазначеного вище Рішення.
Легалізація виплати заробітної плати - вимога сьогодення
Нещодавно в приміщенні Городоцької ОДПІ відбулося засідання „круглого столу” з питань легалізації зайнятості населення за участі начальника інспекції Романа Миськіва.
Проблема легалізації праці залишається  актуальною. Як свідчить практика, багато роботодавців малого та середнього бізнесу  не укладають трудові договори з найманими працівниками з метою мінімізації витрат та отримання максимального прибутку. Виплачуючи заробітну плату  неофіційно в „конвертах” роботодавець позбавляє свого працівника на основну та додаткову відпустки, на оплату лікарняного, на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та на пенсійне забезпечення.
„Легалізація населення, це вимога сьогодення. Знизивши ставку нарахування єдиного соціального внеску до 22% держава зробила крок на зустріч бізнесу та очікує легалізації робочих місць і підвищення рівня заробітної плати”, - наголосив у своєму виступі Роман Миськів.
На кінець зустрічі начальник інспекції закликав роботодавців зробити крок назустріч суспільству – легалізувати найманих працівників та відмовитись від зарплати в „конвертах”.

Будьте уважні, адже нормами Податкового кодексу передбачено, що у разі порушення термінів сплати податку,  платники-порушники притягуються до відповідальності у вигляді штрафу.
Акцентую Вашу увагу, що якщо інформація про ваше власне майно не занесена в електронну базу Держреєстру, то повідомлення може і не прийти. Тому запрошую городківчан - власників квартир, будинків та інших житлових приміщень, по яких виникають питання, завітати до Городоцької ОДПІ для проведення звірки.
Як заповнити акцизну накладну при використанні пального для власних потреб
Городоцькі податківці під час проведеного практикуму, відповідали на дане питання. І так СЕАРП забезпечує автоматичний облік обсягів пального у розрізі платників податку за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, зокрема обсягів пального, що містяться у виданих та отриманих акцизних накладних, а також виробленого або ввезеного на митну територію України, з яких сплачено акцизний податок.
Обумовленість складання та реєстрації акцизних накладних викликана необхідністю організації обліку пального з метою виявлення об'єкта оподаткування акцизним податком у вигляді обсягів реалізації пального понад отримані обсяги (ввезені, вироблені).
Виробник пального може скласти акцизну накладну з типом причини "3 – пальне, що відвантажено з метою власного споживання" на обсяги пального, переданого в межах одного підприємства з метою власного споживання, з якого сплачується акцизний податок.
Окрім того, тип причини "3" також вказує особа-реалізатор пального у разі складання акцизної накладної на обсяги пального, отриманого від інших платників акцизного податку, з якого вже сплачувалася сума акцизного податку (підтверджується зареєстрованими акцизними накладними в ЄРАН), та використаного виключно для власних потреб, наприклад, заправки власної техніки через власні паливо-заправні колонки, за відсутності розрахункових операцій.